شروع مسابقات شطرنج دانشجویان پسر آسیا، رقابت 12 تیم به روش سوییسی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش پسران با رقابت 48 دانشجو از 12 کشور به روش سوییسی برگزار می گردد.

شروع مسابقات شطرنج دانشجویان پسر آسیا، رقابت 12 تیم به روش سوییسی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از 24 آذر تا 9 دی ماه امسال با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی شروع شد که رقابت های دختران، با کسب مقام سوم ایران به انتها رسید.

مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش انفرادی پسران امروز (یکشنبه) هفتم دی ماه به مدت سه روز با رقابت 48 دانشجو به صورت آنلاین شروع خواهد شد.

این مسابقات در 9 دور به روش سوئیسی برگزار خواهد شد که چهار دانشجوی ایرانی به نام های مرصاد خداشناس، بردیا ویسی، ساسان علی بابایی و خلیل موسوی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش پسران دوازده استاد بین المللی، پنج استاد فیده و یک کاندیدای استادی در این رقابت ها حضور خواهند داشت و در بخش تیمی این مسابقات نیز 12 کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

باید گفت 13 کشور در رقابت های شطرنج دانشجویان آسیا که از 24 آذر تا 9 دی ماه امسال به صورت مجازی در تهران برگزار می گردد شرکت پیدا نموده اند که شامل چین، هند، مالزی، اندونزی، مغولستان، قرقیزستان، قزاقستان، سنگاپور، سریلانکا، عمان، تایلند و لبنان هستند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48457

به "شروع مسابقات شطرنج دانشجویان پسر آسیا، رقابت 12 تیم به روش سوییسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مسابقات شطرنج دانشجویان پسر آسیا، رقابت 12 تیم به روش سوییسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید