اکران نسخه قاچاقی که دیدن آن فیلم جرم است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران-نسخه باکیفیت فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است تنها سه روز پس از شروع اکران رسمی در سینماهای بعضی استان ها، در فضای مجازی منتشر شد!

اکران نسخه قاچاقی که دیدن آن فیلم جرم است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از مشهد،(سید وحید موسوی )فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به عنوان یک فیلم سیاسی با واکنش های مختلفی رو به رو شد، پس از دو سال بلاتکلیفی، از صبح روز چهارشنبه 17 دی ماه 99 در بعضی استان های کشور روی پرده رفت و قرار بود همزمان با اعلام ستاد کرونا و پس از بازگشایی سینماهای تهران، در پایتخت نیز به عنوان فیلم جدید وارد چرخه رسمی اکران گردد.

اما با توجه شرایط و مضمون اصلی و اساسی این فیلم با تمامی سختی ها برای اکران از جلب نظر دستگا های اجرایی و تظارتی تا دستگاه های نظامی و .... بلخره تیر خلاس را 3 روز قبل از اکران رسمی بر بدنه این فیلم تازه مجوز گرفته شلیک شد دقیقا افرادی نخواستند این فیلم به اکران سینمایی کشیده گردد از نوع دیپلماسی های که فقط و فقط شعور را سر لوحه کار خود قرار دادند و نگاهی به غیرت و جایگاهی فیلم برایشان بازی بیش نبود.

دیدن این فیلم جرم است ،دقیقا نسخه قاچاق آن هم اگر ببینی جرم است ،حال که این بی توجه ای با ساختار انتشار نسخه بازبینی ارشاد این روزها دست به دست میچرخد گاهی احتیاج است که از غیرت دیپلماسی به گونه دیگری استفاده کرد ،این که این فیلم را در سینما با نسخه تکمیل ببینیم به مراتب زیبا تر از اکران قاچاق خانگی یا مجازی می باشد.

قاچاق دیدن این فیلم جرم است در حالی است که این اثر در بسترهای آنلاین به نمایش درنیامده و اکران آن در شهرستان ها در حال پیگیری است و نکته قابل توجه درباره نسخه منتشرشده، درج عنوان جهت بازبینی جشنواره جهانی فیلم فجر در گوشه تصویر است. اگر به این پاراگراف از خبر دقت کنید تاپایان جهت را میتوانید حدس بزنید این روزها شعور دیپلماسی برای آقایان به مراتب بهتر و ارزشمند تر از غیرت آن می باشد.

برای حمایت حداکثری این فیلم آن را در سینما ببینیم تا دلگرمی و برای تهییه کننده و کارگردان اثر باشد که بتوان این چنین جریان جدیدی را در فیلم سازی در دهه نود در اوج شرایط کشور به تصویر بکشد.

پس عیب کسان زیر زمین باید داشت؛ گر شرم همی از ان و این باید داشت

ور آینه وار نیک و بد بنمائی، چون آینه روی آهنین باید داشت

سید وحید موسوی دی 99

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49750

به "اکران نسخه قاچاقی که دیدن آن فیلم جرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران نسخه قاچاقی که دیدن آن فیلم جرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید