بایرن مونیخ با گل های لواندوفسکی گرگ ها را تسلیم کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملاقات های هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان با پیروزی خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل تیم ولفسبورگ و برد قاطع لورکوزن در خانه کلن خاتمه یافت.

بایرن مونیخ با گل های لواندوفسکی گرگ ها را تسلیم کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در دومین و آخرین شب از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، چهارشنبه چهار بازی برگزار گشت که در مهمترین آنها بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی میهمانش ولفسبورگ را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

ولفسبورگی ها خیلی زود و در دقیقه 5 مسابقه توسط ماکسیمیلیان فیلیپ به گل رسیدند، اما روبرت لواندوفسکی با گلی که در دقیقه اول وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند نگذاشت باواریایی ها بازنده به رختکن بروند. صدرنشین جدول گلزنان بوندس لیگا پنج دقیقه پس از آغاز نیمه دوم گل دوم خودش و تیمش را هم به ثمر رساند تا بایرن هشتمین پیروزی خود را کسب کند.

در دیگر بازی مهم چهارشنبه شب، تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها میزبان خود تیم کلن را با نتیجه قاطع 4 بر صفر در هم کوبید. میشل وایزر در دقیقه 8، موسی دیابی در دقیقه 10، پاتریک شیک در دقیقه 54 و فلوریان ویرتز در دقیقه 59 گل های این بازی را به ثمر رساندند.

همزمان با این بازی تیم فوتبال لایپزیگ نیز میزبان خود هوفنهایم را با تک گل دقیقه 60 یوسف پولسن شکست داد.

در مصاف تیم های آرمینیا بیلفلد و آگزبورگ هم این آگزبورگ بود که با نتیجه یک بر صفر و با تک گل جفری در دقیقه 85 مقابل میزبان خود به برتری رسید.

با این نتایج لورکوزن 28 امتیازی شد و صدرنشین ماند، بایرن مونیخ نیز 27 امتیازی شد و جایگاهش را در رده دوم حفظ کرد. لایپزیگ نیز با همین تعداد امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم ایستاده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47869

به "بایرن مونیخ با گل های لواندوفسکی گرگ ها را تسلیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ با گل های لواندوفسکی گرگ ها را تسلیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید