خبرنگاران معاون سیاسی استاندار: همه برای توسعه کردستان دلسوزانه گام برداریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سنندج - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در شرایطی که با مسائل زیادی در بخش های مختلف به ویژه تحریم ها روبرو هستیم، همه باید از هر قشر و با هر افکاری برای توسعه استان و منطقه دلسوزانه گام برداریم .

خبرنگاران معاون سیاسی استاندار: همه برای توسعه کردستان دلسوزانه گام برداریم

به گزارش خبرنگاران، حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در جریان بازدید از قطعه دوم راه آهن همدان - سنندج گفت: اکنون همه از هر جریان و فکر و عقیده ای باید در کنار هم باشیم و برای توسعه استان و خدمت بهتر به مردم صادقانه کار کنیم.

وی با بیان اینکه با مسائل زیادی در زمینه بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور روبرو هستیم، اضافه نمود: استان کردستان نیز با توجه به شرایط خاصی که دارد، دارای مسائلی بوده اما هدفمان اتمام پروژه های نیمه تمامی است که قرار است سال جاری به بهره برداری برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: چاره ای جز اجرای پروژه ها در شرایط حاکم نیست و دستگاه های مختلف باید تمام همت خود را به کار گرفته تا بتوانیم سال جاری پروژه های اولویت دار را به بهره برداری برسانیم که به طور قطع رضایت مردم را نیز به دنبال دارد، ضمن اینکه بزرگترین تونل غرب کشور سال جاری در مریوان به بهره برداری خواهد رسید که مردم از برکات آن در آینده بهره مند خواهند شد.

خوش اقبال با بیان اینکه اکنون در شرایط سختی قرار داشته و در 2 جبهه با تحریم ها و ویروس کرونا درگیر هستیم، گفت: در حالیکه هیچ کشوری حاضر به ارسال ماسک و لوازم بهداشتی به ایران نبود، با توانمندی و تکیه بر دانشمندان ایرانی توانستیم کارها را برای مقابله با کرونا با موفقیت پیش ببریم.

اجرای پروژه های عمرانی در کردستان مایه دلگرمی است

رییس خانه احزاب کردستان هم پروژه های در دست اجرای استان به ویژه راه آهن همدان - سنندج را مایه دلگرمی مردم دانست و گفت: کوشش دولت و دستگاه های مسوول در این پروژه ها قابل تقدیر است اما همچنان باید با جدیت برای مردم این استان گام برداشت.

فریدون محمدی بر لزوم کوشش مضاعف و همت همه جانبه برای توسعه کردستان تاکید نمود و اضافه نمود: این استان در سال های گذشته به ویژه به دلیل جنگ تحمیلی دچار عقب ماندگی های زیادی شده و توسعه منطقه نیازمند تعامل و جدیت در خدمت به مردم است.

وی اضافه نمود: در بحث بودجه های عمرانی نیز باید کوشش های بیشتر برای جذب اعتبارات انجام و زیرساخت های استان تقویت گردد تا بتوانیم تا حدودی به استان های توسعه یافته نزدیکتر شویم.

عضو خانه احزاب کردستان نیز با بیان اینکه خدمات دولت باید به اطلاع مردم برسد، گفت: مردم از بسیاری پروژه ها و اقدامات اجرا شده در استان اطلاع ندارند، پس در شرایط کنونی اطلاع رسانی صحیح و به موقع می تواند امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

عباس حسین پناهی از بکارگیری مدیران ناکارآمد در بعضی مدیریت ها انتقاد کرد و اضافه نمود: به برکت نظام و رهبری توانمند، کم و کسری وجود ندارد اگر مسئله ای هم هست به دلیل ناکارآمدی بعضی مدیران ناکارآمد است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37596

به "خبرنگاران معاون سیاسی استاندار: همه برای توسعه کردستان دلسوزانه گام برداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون سیاسی استاندار: همه برای توسعه کردستان دلسوزانه گام برداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید