در پرسپولیس حرفه ای تر شدم، دوست دارم بمانم اما نمی دانم چه میشود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، بشار رسن درباره صحبت هایی که از جدایی اش در خاتمه این فصل از پرسپولیس می شود، به زبان فارسی گفت: می ترسم فارسی صحبت کنم و یک کلمه اشتباه بگویم ولی اشکال ندارد! به خاطر کرونا دیر به تمرین آمدم ولی خدا را شکر در نهایت به تمرین اضافه شدم.

در پرسپولیس حرفه ای تر شدم، دوست دارم بمانم اما نمی دانم چه میشود

هافبک عراقی پرسپولیس ادامه داد: الان سه، چهار روز است که تمرین می کنم. ان شاءالله چهارمین قهرمانی را کسب کنیم. 10 اختلاف امتیاز - با تیم دوم جدول در لیگ برتر - داریم ولی فوتبال سخت است و چیزی معین نیست بخصوص در لیگ ایران که کار سخت است. ان شاءالله هم در جام حذفی قهرمان شویم و هم در آسیا صعود کنیم.

بشار رسن که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می کرد، تاکید کرد: هواداران هم در خیابان و هم اینستاگرام از من می پرسند می مانی یا نه. دوست دارم بمانم ولی نمی دانم چه می شود. فعلاً منتظرم این فصل تمام شود. هر بازیکنی در پرسپولیس پیشنهاد داخلی و خارجی دارد. این طبیعی است.

هافبک پرسپولیس در خاتمه گفت: تمام تمرکزم روی 9 بازی باقیمانده لیگ، 2 بازی جام حذفی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. هواداران پرسپولیس خیلی مرا تشویق کردند. من در طول سه سال حضورم در ایران بازیکن حرفه ای تری شدم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34843

به "در پرسپولیس حرفه ای تر شدم، دوست دارم بمانم اما نمی دانم چه میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پرسپولیس حرفه ای تر شدم، دوست دارم بمانم اما نمی دانم چه میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید