راهنمای سفر به ملبورن برای عاشقان شکلات، عکس

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ملبورن شهر شکلات است؛ افرادی که عاشق شکلات هستند می توانند در این شهر انواع شکلات ها را با طعم های مختلف یا حتی طعم های عجیب و غریب امتحان نمایند. حتی برای افراد گیاهخوار هم شکلات های متنوعی وجود دارد. ترافل های وسوسه نماینده، دسرهای فرانسوی، بستنی های راکی رودز (Rocky Roads) و انواع دیگر شکلات و شیرینی باعث می گردد این شهر، بهشتی برای شکلات دوستان باشد. در ادامه بعضی از بهترین شکلات فروشی های ملبورنِ استرالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

راهنمای سفر به ملبورن برای عاشقان شکلات، عکس

کوکو بلک

کوکو بلک (Koko Black) در واقع یک فروشگاه زنجیره ای شکلات است و تمام شعب این فروشگاه دکورهای چوبی به رنگ شکلات های تیره شان دارند. این شکلات فروشی در دسامبر 2003 پس از اینکه موسس آن شِین هیلز (Shane Hills) در اروپا هنر درست کردن شکلات را از یک شکلات ساز بلژیکی به نام درایز نوکارت (Dries Cnockaert) آموخت، تاسیس شد. او به ملبورن بازگشت و برند خود را در صنعت شکلات سازی راه اندازی کرد. این شکلات فروشی ترکیبات شکلاتی را وارد می نماید که از فرایند فراوری کاکائوی پایدار پیروی می نمایند. فروشگاه های کوکو بلک در خیابان های کالینز (Collins)، خیابان کارلتون (Carlton)، خیابان های پوینت (Highpoint)، خیابان چادستون (Chadstone)، مرکز خرید ملکه ویکتوریا (Queen Victoria)، دونکاستر (Doncaster) و رویال آرکِید (Royal Arcade) شعبه دارد و شعبات خیابان کارلتون و کالینز برای برخی اهداف خصوصی از قبل رزرو می گردد. در روزهای نزدیک عید پاک جعبه های کادو، شکلات های خرگوشی دست ساز و تخم مرغ های فندقی برای مشتریان آماده می گردد.

شکلات و شیرینی فروشی کاکائو فاین

این شیرینی فروشی که به داشتن بهترین ماکارون، شیرینی اکلر (éclair)، شکلات و شیرینی های فرانسوی شهرت دارد، به عنوان یک برند معروف شناخته می گردد. سرآشپزهای مطرح این قنادی به نام های لارنت مریک (Laurent Meric) و تیم کلارک (Tim Clark) تیمی از آشپزها را راهنمایی می نمایند که برای شعبه های دونکاستر (Doncaster) و های پوینت (Highpoint) شکلات ها و دسرهای فرانسوی تهیه و همچنین شکلات و شیرینی هتل های 5 ستاره و مسافرین فرست کلاس و بیزنس کلاس پروازهای بین المللی را تامین می نمایند. در هر کدام از مغازه های این برند بیش از 20 نوع شکلات دست ساز را در طعم های مختلف می توانید بیابید. شکلات های بلک پرل (Black Pearl) و برنت اورنج (Burnt Orange) از طعم های محبوب شکلات های این برند هستند. همان طور که گفته شد، ماکارون های کاکائو فاین (Cacao Fine) بسیار محبوب هستند. طعم هایی مانند هانی کامب (honeycomb)، لیمو، بیترز (bitters) و ماست توت فرنگی طرفدارهای بسیاری دارد. در عید پاک، بچه ها معمولا به دنبال شکلات های فانی بانی (Funny Bunny) و چیکن لیتل (Chicken Little) به این شیرینی فروش می آیند و بزرگسالان هم به دنبال خرید تخم مرغ های رنگی با طرح های مختلف هستند.

مینیستری آو چاکلات

وزارت شکلات یا مینیستری آو چاکلت (Ministry of Chocolate) در سال 2008 از بازار فارمرز مارکت یا بازار کشاورزان محلی کار خود را شروع کرد. این شکلات فروشی که در واقع یک کسب و کار خانوادگی است، از بهترین شکلات های فرانسوی و بلژیکی استفاده می نماید تا محصولات منحصر به فرد خود را تهیه و عرضه کند. شکلات فروشی مینیستری آو چاکلت در خیابان های استریت مالوِرن (High Street Malvern) واقع شده و یک فروشگاه آنلاین هم دارد. این فروشگاه به دلیل شکلات های تخته ای خود که شبیه لِگو هستند و همچنین طعم های مختلف شکلات های اسمورز (smores) شهرت زیادی دارد. در زمان عید پاک، شکلات های زیادی به شکل خرگوش، مرغ، تخم مرغ های رنگی و اردک به فروش می رسند. افرادی که به ستاره شناسی علاقه دارند، می توانند تعداد محدودی از شکلات های تخم مرغیِ آندِر ساوت اسکای (Under South Sky) به معنای زیر آسمان جنوب را خریداری نمایند.

شکلات فروشی و بستنی فروشی یارا ولی

بازدید از این شکلات فروشی که در تپه های یارا ولی (Yara Valley) واقع شده می تواند برایتان تجربه ای فراموش نشدنی باشد. زمانی که وارد مغازه می شوید، قفسه های زیادی را پر از شکلات می بینید که بیش از 250 نوع محصول در اندازه های مختلف را در خود جای داده اند. محصولات راکی رودز، شکلات های فرانسوی، ترافل و انواع سس های خوشمزه، تنها چند نمونه از محصولات این مغازه هستند. این فروشگاه همچنین مجموعه هایی تک و حتی عجیب و غریب مانند طعم های خیلی قدیمی بستنی هم دارد. زمانی که در مغازه گردش می کنید می توانید از پنجره شیشه ای کار کردن کارگران و نحوه تهیه شکلات ها را ببینید و زمانی که شکلات خود را برای خوردن به بیرون از مغازه می برید، از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید.

شکلات فروشی هاندورف

شکلات فروشی هاندورف (Hahndorf) در اواخر سال 2001 در نورث بالوین (North Balwyn) افتتاح شد. محصول اختصاصی این فروشگاه ترافل است و اکنون 13 شعبه در سراسر ویکتوریا تاسیس نموده است. من فرد (Manfred) و اریکا کولبرگ (Erica Kolberg) قصد داشتند یک مغازه شکلات فروشی با سبک کافه تاسیس نمایند تا افرادی که عاشق شکلات هستند بتوانند در آن یک یا دو عدد ترافل هم امتحان نمایند. در این مغازه بیش از 40 نوع ترافل وجود دارد که از میان آنها پودینگ خرما، شربت لیمو و زنجبیل محبوبیت زیادی دارند. در برخی از مغازه ها امکان تست کردن این محصولات هم وجود دارد. این شکلات فروشی همچنین یک جعبه کادو که انواع ترافل ها در آن وجود دارد، برای مشتریان فراهم می نماید.

شکلات فروشی برچ اند پرچیز

شکلات فروشی برچ اند پرچیز (Burch & Purchese) یک سرزمین شکلاتی زیبا در ساوت یارا (South Yara) است که توسط مالک و آشپز این شکلات فروشی یعنی دارن پرچیز (Darren Purchese) و همسرش کَت کلارینگ بولد (Cath Claringbold) اداره می گردد. این شکلات فروشی انواع شکلات و شیرینی های خلاقانه از قبیل آبنبات های شکلاتی، کره بادام زمینی، مربا و انواع مختلفی از پنیر، مربا، کیک و دسر را تهیه و توزیع می نماید. دارن پرچیز (Darren Purchese) همچنین کیک های عروسی و کیک های مناسبتی خاص را به بهترین شکل آماده می نماید. در عید پاک مردم می توانند شکلات هایی به شکل حیوانات را از میان محصولات این فروشگاه انتخاب نمایند. جوجه های صورتی، پابلو پنگوئن عید پاک، انواع شکلات های دیگر به شکل جوجه، مایلی خرس عید پاک، پسری با لباس جوجه، انواع آبنبات ها و حتی جعبه های کادویی را خریداری نمایند.

پانا چاکلت

افراد گیاهخوار هم می توانند شکلات های عالی ملبورن را امتحان نمایند. اگر سری به صفحه اینستاگرام این شکلات فروشی زده باشید، حتما متوجه خواهید شد که چرا این برند شکلات تا این حد خاص و معروف است. پانا چاکلت (Pana Chocolate) توسط پانا باربونیس (Pana Barbounis) تاسیس شد و انواع شکلات های گیاهی و وگن را با طعم های مختلف عرضه می نماید. این شکلات فروشی در ملبورن از غلاف کاکائویی بولیویایی، نارگیل های فیلیپینی، کره کاکائویی پرو، شهد آگاوه مکزیکی، خرنوب اسپانیایی و دارچین ارگانیک سریلانکایی برای درست کردن شکلات هایشان استفاده می نمایند. شکلات های این مغازه در مناسبت های مختلفی مانند عید پاک هم عرضه می شوند. یکی از ویژگی های جالب این برند شکلات طعم های جالب مانند انجیر، توت وحشی، آلبالو و وانیل است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: گردشبان
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46321

به "راهنمای سفر به ملبورن برای عاشقان شکلات، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به ملبورن برای عاشقان شکلات، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید