زیباترین سواحل آنتالیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آنتالیا یکی از دلایل اصلی محبوبیت تور ترکیه میان ایرانیان است، اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید بهتر است با برخی از زیباترین سواحل آنتالیا آشنا شوید.

زیباترین سواحل آنتالیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الی گشت؛ هر سال گردشگران زیادی که عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستند بار سفر می بندد و به ترکیه می فرایند تا در سواحل رویایی آنتالیا لحظاتی لذتبخش را تجربه کنند، آنتالیا به خاطر سواحل حیرت آور خود یکی از پربازیدترین شهرهای ترکیه است، این شهر 640 کیلومتر ساحل دارد و با سواحل رویایی خود منتظر شماست، می خواهیم سواحل این شهر را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

ساحل المپوس

برای رفتن به ساحل المپوس نیاز به هیچ راهنمایی ندارید اما با این حال اگر کمی درباره خرابه های تاریخی آن بدانید دیدن آنجا برایتان مجذوب کننده تر می شود، در دوره لیکیا این ساحل مدتی شهری بندری و متعلق به اتحادیه لیکیا بود، آنقدر شهر ثروتمندی بود که سه کننده در اتحادیه داشت، در آن هنگام مورد حمله دزدان دریایی قرار گرفت و از طریق یک فرمانده رومی نجات پیدا کرد، تا اینکه در قرن 17 به محلی امن برای گردشگران تبدیل شد، فقط آثار تاریخی این ساحل نیست که گردشگران را جذب کرده بلکه آب شفاف و زلال آن هم دلیل دیگری برای محبوبیت آن است، آب آنقدر زلال است که در هنگام موج سواری سنگریزه هایی که نزدیک سطح آب می شوند را می بینید.

ساحل پرتقال آنالیا

ساحل آنالیا 1 کیلومتر طول دارد و در شرق مرکز شهر قرار گرفته است، این ساحل از سواحل پاک و تمیزی است که پرچم آبی دارد، طول این ساحل از جایی که رود اوبا به دریا می ریزد شروع شده و آنجایی که رود دیم به دریا می رسد تمام می شود، عرض این ساحل در بعضی از نقاط 100 متر است، از سواحل ماسه ای است و ورود به آن رایگان می باشد، باشگاه ها و هتل های ساحلی زیادی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

ساحل آنالیا داملاتاس

ساحل داملاتاس در سمت غرب شبه جزیره، درست در روبروی غار داملاتاس واقع شده است، از سواحلی است که پرچم آبی دارد، در این ساحل خلیج کوچکی به سمت خشکی پیشروی کرده که کلئوپاترا نام دارد و دلیل نامگذاری آن به این نام این است که در افسانه ها آمده که کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر به این خلیج کوچک آمده است و از آن پس نام آن را کلئوپاترا گذاشتند، این خلیج آب بسیار شفافی دارد که می توانید در آن شنا کنید و زیبایی ها و ماهی های کف آب را در آن به راحتی ببینید، ورود به این ساحل رایگان است.

ساحل کنیالتی

کنیالتی یک پارک ساحلی است و برای کسانی مناسب است که دوست دارند تنها یا با خانواده در مرکز شهر باشند در این ساحل تفریحات زیادی وجود دارد که می توانید با آن ها لحظات خوشی داشته باشید. می توانید در دریا شنا کنید یا تفریحات آبی مختلف را تجربه کنید، در پارک ساحلی هم می توانید گلف و اسب سواری کنید، این پارک برای بچه ها هم مجذوب کننده است. در این ساحل در رستوران و کافه های متنوع غذا و نوشیدنی میل کنید و اگر تفریحات آبی را دوست داشته باشید به پارک آبی خوب این ساحل بروید که سرسره های آبی زیادی دارد. سرزمین دلفین ها و نهنگ های سفید هم جایی است که می توانید این موجودات زیبا را در آنجا از نزدیک ببینید. در طول روز و شب در آنجا کنسرت، موزیک های زنده و نمایش های خیابانی برگزار می شود.

ساحل لارا

ساحل لارا از بزرگ ترین سواحل آنتالیا است، 11 باشگاه ساحلی، 4 رستوران، 4 کافه، 2 زمین فوتبال، 1 پارک تفریحی، محل برگزاری نمایشگاه، محل تفریحات بچه ها، زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و دوچرخه سواری از امکانات بیشمار این ساحل است.

ساحل پاتارا

ساحل پاتارا با 18 کیلومتر طول بزرگ ترین ساحل ترکیه است و در شهر کاس واقع شده است ، از طریق روزنامه سیدنی تایمز به نام زیباترین ساحل جهان انتخاب شده است، این ساحل به دلیل داشتن نوع خاصی از لاک پشت ها که در خطر انقراض هستند تحت حفاظت قرار گرفته و چون محل تخمگذاری این لاک پشت هاست ورود به بعضی از قسمت های آن در شب ممنوع است، همچنین پاتارا محل تولد سانتا نیکولاس است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: آلامتو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60336

به "زیباترین سواحل آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید