سرمربی ذوب آهن: تساوی کمترین استحقاق تیم ما بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی ذوب آهن گفت: این تساوی از شایستگی بازیکنان مان کم نمی کند و نتیجه مساوی کمترین استحقاق تیم ما بود.

سرمربی ذوب آهن: تساوی کمترین استحقاق تیم ما بود

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی پس از تساوی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: برای این بازی برنامه ریزی خوبی داشتیم و توانستیم ابتدا به گل خوبی برسیم. بازی در نیمه اول کاملا در اختیار ما بود و بایستی در همان نیمه اول گل دوم را می زدیم. نتیجه یک بر صفر نتایج ناپایداری است و در دقایقی که بازیکنان مان در حفظ توپ شان خوب نبودند گل تساوی را دریافت کردیم. در ادامه دوباره توانستیم بازی را در دست بگیریم و خلق موقعیت کنیم.

او ادامه داد: در روزی که توانستیم به خوبی خلق موقعیت کنیم یک گل خوردیم. این از شایستگی بازیکنان مان کم نمی نماید و واقعا امروز بچه ها با تمام توان بازی کردند. نتیجه مساوی کمترین استحقاق تیم ما بود.

سرمربی ذوب آهن درباره تعویض هایش در اواخر بازی گفت: بچه های ما داشتند خوب بازی می کردند. ما 12 روز بود بازی نکرده بودیم و به نظر من وقتی یک تیم دارد خوب بازی می نماید دیگر دلیلی ندارد تعویض کنیم.

او اضافه نمود: باید بجنگیم و کار سخت است اما مطمئنم می توانیم به هدف مان برسیم.

حسینی با بیان این که داور در این بازی تحت فشار بود، گفت: به هر شکل تیم میزبان خیلی روی داور فشار آورد اما باید صحنه ها را دید تا نظر داد.

او درباره چمن استادیوم امام رضا (ع) گفت: به نظر من باتوجه به استانداردهایی که در ایران وجود دارد، چمن استادیوم بد نبود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55380

به "سرمربی ذوب آهن: تساوی کمترین استحقاق تیم ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ذوب آهن: تساوی کمترین استحقاق تیم ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید