مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، استاندار هرمزگان از پیگیری مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی در هرمزگان اطلاع داد.

مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،استاندار هرمزگان از پیگیری مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی در هرمزگان اطلاع داد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان روز دوشنبه در تهران به همراه دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ملاقات و گفت وگو کرد.

استاندار هرمزگان پس از این ملاقات، مطرح کرد: در این نشست تامین منابع لازم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای احداث امکانات فراوری بچه ماهی از مولدهای بومی و وارداتی جهت تامین بچه ماهی مورد احتیاج مزارع پرورش ماهی استان هرمزگان، مورد پیگیری نهاده شد.

وی ادامه داد: مقرر شد در این راستا طی دو هفته، تفاهم نامه ای آماده و گزارش اقدامات در جلسه ای ارائه و آنالیز گردد.

استاندار هرمزگان اضافه نمود: پرورش ماهی یکی از ظرفیت های مهم برای اشتغال زایی و صادرات در هرمزگان است که مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه این صنعت بسیار مؤثر خواهد بود.

همتی اظهارکرد: ساماندهی زمین های متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بندرعباس در راستای احداث زیرساخت ها و طرح های امور خیریه از دیگر مواردی بود که مطرح و پیگیری شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57398

به "مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح های پرورش ماهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید