موسوی خطاب به آمریکایی ها: برای شما کوچکترین ارزشی قائل نیستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سخنگوی وزارت خارجه خطاب به آمریکایی ها گفت: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی نه برای شما و نه تحریم های جنون آمیزتان کوچکترین ارزشی قائل نیست.

موسوی خطاب به آمریکایی ها: برای شما کوچکترین ارزشی قائل نیستیم

به گزارش خبرنگاران از وزارت خارجه کشورمان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (آدینه) در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت های ایرانی به ویژه بعضی اعضای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.

وی اضافه نمود: آنان که بیش از 83 میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم مالی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه ای نگرفته اند، اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده اند و این نشان می دهد تا چه حد از مردم سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.

موسوی خطاب به مقامات آمریکایی اضافه نمود: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم های جنون آمیز و جبونانه شما کوچکترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتها اضافه نمود: راهبرد ایران در مقابل فشار حداکثری، مقاومت حداکثری است و این آمریکایی ها هستند که در نهایت در مقابل اراده ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و یاد خواهند گرفت که باید با این مردم پر افتخار و مقاوم نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن گویند و رفتار نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 22554

به "موسوی خطاب به آمریکایی ها: برای شما کوچکترین ارزشی قائل نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی خطاب به آمریکایی ها: برای شما کوچکترین ارزشی قائل نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید