نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های علوم پزشکی در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت نحوه برگزاری آزمون های خاتمه ترم دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال دوم تحصیلی 1400-1399 را بیان کرد.

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های علوم پزشکی در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد

حسین قنبری، مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره امتحانات خاتمه ترم دانشجویان گفت: برنامه های ابلاغی قبلی در زمینه امتحانات خاتمه ترم در شرایط فعلی و برای برگزاری آزمون های خاتمه ترم دانشگاه های علوم پزشکی در نیم سال تحصیلی 11400-1399 هیچ تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اگر شرایط آزمون حضوری در شهر های زرد و آبی وجود داشته باشد، آزمون ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد در غیر این صورت امتحانات دانشجویان به صورت مجازی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ در ابلاغیه قبلی وزارت بهداشت به دانشگاه ها در مورد برگزاری امتحانات خاتمه ترم آمده است: ایجاد شرایط مطلوب برگزاری ارزشیابی استاندارد با اعتبار کافی در امتحانات مجازی آسان نیست و در تصمیمگیری ها باید کیفیت آموزش و ارزشیابی هم مدنظر باشد. با توجه به این توضیحات به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اجازه داده شده است بر حسب شرایط در مورد برگزاری امتحانات و ارزشیابی ترم جاری با درنظر دریافت مواردی که اعلام شده است، تصمیم گیری و با مصوبه شورای آموزشی دانشگاه اقدام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57292

به "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های علوم پزشکی در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه های علوم پزشکی در شرایط قرمز کرونایی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید