(ویدئو) پرتاب موشک به فضا از روی بال هواپیمای مسافربری!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت ویرجین اوربیت پیروز شد موشکی را از روی بال یک هواپیمای مسافری در حال پرواز به سوی فضا پرتاب کند.

(ویدئو) پرتاب موشک به فضا از روی بال هواپیمای مسافربری!

به گزارش خبرنگاران، موشک لانچر1 ساعت 10 و 30 دقیقه بامداد روز یکشنبه به وقت کالیفرنیا از زیر بال سمت چپ یک بوئینگ 747 تقویت شده، که بر فراز اقیانوس آرام در پرواز بود، به سوی مدار زمین پرتاب شد.

این موشک حامل 9 ریزماهواره بود که 4 ساعت پس از پرتاب با پیروزیت در مدار زمین قرار گرفتند.

ارسال این ماهواره ها به فضا با موشک لانچر1 در قالب برنامه آموزشی ناسا، آژانس فضایی ایالات متحده، صورت گرفت. ناسا با اجرای این برنامهٔ آموزشی ویژه، به دانش آموزان و دانشجویان جوان امکان می دهد ماهواره های کوچک تحقیقاتی بسازند و آن ها را در مدار زمین قرار دهند.

ویرجین اوربیت شرکت نوپای ریچارد برانسون، اَبَرتاجر و کارآفرین معروف بریتانیایی است، و هدف از تأسیس آن ورود به بازار ماهواره های کوچک و کم هزینه است.

ویریجین اوربیت سومین شرکت نوپای موشک سازی است که پیروز می گردد موشک خود را با پیروزیت به مدار زمین ارسال کند، اما هر دو شرکت دیگر، موشک های خود را از پایگاه هایی روی زمین به فضا پرتاب نموده بودند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49540

به "(ویدئو) پرتاب موشک به فضا از روی بال هواپیمای مسافربری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) پرتاب موشک به فضا از روی بال هواپیمای مسافربری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید