پرسپولیس برتر از استقلال بود، درگیری های انتها بازی به خیر گذشت!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارشخبرنگاران، حساس ترین ملاقات هفته بیست و سوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:30 دقیقه امروز آدینه 24 اردیبهشت بین تیم های پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی تهران شروع شد که این ملاقات با رجحان یک بر صفر پرسپولیس به خاتمه رسید. عیسی آل کثیر برای سرخپوشان گل زد.

پرسپولیس برتر از استقلال بود، درگیری های انتها بازی به خیر گذشت!

افشین پیروانی در خاتمه این مسابقه گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر پیروز شدیم. از لحاظ فنی تیم برتر میدان بودیم و مزد فزونی خودمان را گرفتیم.

وی درباره درگیری های خاتمه بازی توضیح داد: درگیری نباید رخ می داد ولی به خیر گذشت. دو نفر هم را هل دادند که آن را تایید نمی کنم. حالا باز هم نروند جابجا بگویند. این درگیری را تایید نمی کنم ولی فوتبال است و دو نفر هم می توانند هم را هل بدهند. ان شاءالله که دیگر رخ نمی دهد.

سرپرست پرسپولیس در خاتمه درباره اعتراض استقلالی ها به عدم اعلام پنالتی به سود این تیم و تایید آن از سوی کارشناسان داوری گفت: در خیلی از مسابقات هم کارشناسان برای ما نظر دادند. به نظرم تیم داوری روز خوبی داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57353

به "پرسپولیس برتر از استقلال بود، درگیری های انتها بازی به خیر گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برتر از استقلال بود، درگیری های انتها بازی به خیر گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید