پیش بینی 10 تحلیل گر از شرایط امروز شاخص بورس تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: از 10 تحلیل گری که دریک نظرخواهی درباره نوسانات امروز شاخص بورس تهران شرکت کرده اند، تنها دو نفر بر روندامروز را ریزشی ارزیابی کرده اند.

پیش بینی 10 تحلیل گر از شرایط امروز شاخص بورس تهران

به گزارش خبرنگاران نیمی از شرکت کنندگان شرایط امروز بورس را متعادل پیش بینی کرده اند. بیشتر تحلیل گران معتقدند که عامل اصلی فرایند منفی بازده بورس در هفته گذشته نوعی عدم اعتماد درباره تغییرات پی درپی قوانین داخلی بورس و همچنین هیجان والتهابناشی از اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در زمینه فعالسازی مکانیزم ماشه و تحریم های حدبیشتری علیه ایران بوده است. تحلیل گرانی که شاخص بورس تهران را متعادل یا مثبت پیش بینی کرده اندکه بخش عمده هیجان ناشی از رویدادهای دیپلماتیک تخلیه شده است. هم چنین اصلاح قیمتی هفته پیش خرید بسیاری از سهم ها را جذاب کرده است. با توجه گزارش های مثبت فصلی شرکت ها به ویژه شرکت های صادرات محور می توان پیش بینی کرد که بخشی از حقیقی ها احتیاط راکنار گذاشته و وارد معاملات شوند. در مقابل اما برخی معتقدند نوسانات در بازارجهانی ناشی از تحولات سیاسی آمریکا و خبر ابتلای دونالد ترامپ به کرونا قاعدتا بر روی کامودیتی ها تاثیر منفی گذاشته و ارزش سهام این شرکت ها کاهش بیابد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41574

به "پیش بینی 10 تحلیل گر از شرایط امروز شاخص بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 10 تحلیل گر از شرایط امروز شاخص بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید