کتاب پیکرشناسی مدیریت دارایی منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران کتاب حاضر که یکی از کتاب های پایه و مرجع در زمینه مدیریت دارایی و به ویژه مدیریت دارایی های فیزیکی است، نقطه ورود بسیار مناسبی به این مقوله محسوب می گردد و خواندن آن برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی که با دارایی های فیزیکی سروکار دارند و قصد دارند ارزش بیشتری به وسیله این دارایی ها خلق نمایند، مفید خواهد بود.

کتاب پیکرشناسی مدیریت دارایی منتشر شد

دانشجویان و دانش پژوهان رشته مدیریت دارایی و رشته های دیگری مانند مهندسی نگهداری و تعمیرات، مدیریت فراوری و عملیات، مدیریت کیفیت، مدیریت زنجیره تأمین و بسیاری از رشته های دیگر دانشگاهی نیز می توانند از مخاطبان این کتاب باشند. نسخه انگلیسی این کتاب توسط مؤسسه بین المللی مدیریت دارایی منتشر و طبق قرارداد رسمی این مؤسسه با شرکت ایرانی راهبران پترو پیمان به فارسی ترجمه شده است.

مجوز چاپ و نشر کتاب نیز بر اساس یک توافقنامه رسمی از طرف این مؤسسه بین المللی به شرکت راهبران پترو پیمان اعطا شده است و انتشارات بعثت از طرف این شرکت ایرانی، چاپ و نشر این کتاب را بر عهده گرفته است.

مؤسسه بین المللی مدیریت دارایی که مقر دفتر اصلی آن در کشور انگلستان است، در زمینه فراوری دانش و ترویج فرهنگ مدیریت دارایی در سطح بین المللی فعالیت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42319

به "کتاب پیکرشناسی مدیریت دارایی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب پیکرشناسی مدیریت دارایی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید