کره شمالی نام کیم ایل-سونگ را از عنوان سازمان جوانان خود برداشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش روز جمعه رسانه های دولتی، کره شمالی نام کیم ایل سونگ، بنیان گذار ملی فقید را از عنوان بزرگ ترین سازمان جوانان خود برداشت و واژه سوسیالیست را به این عنوان برگرداند؛ اقدامی که هدف آن تشدید رویکرد ایدئولوژیک نسل های جوان تر است.

کره شمالی نام کیم ایل-سونگ را از عنوان سازمان جوانان خود برداشت

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بنا بر خبرگزاری مرکزی کره، لیگ جوانان کیم ایل سونگیست-کیم جونگیلیست، که تحت اداره حزب حاکم کارگر قرار گرفته است، در دهمین کنگره این حزب در پیونگ یانگ، به لیگ جوانان میهنی سوسیالیست (SPYL) تغییر نام داد.

کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی طی نامه ای به لیگ جوانان تبریک گفت و اضافه کرد تغییرنام این گروه، عمیقاً به نیازهای تازه انقلاب کره و توسعه جنبش جوانان و خواست و میل متفق القول مقامات لیگ جوانان و جوانان، توجه کرده است.

با این وجود، SPYL تأکید کرد که این گروه به الگوبرداری از کیم ایل سونگیست-کیم جونگیلیست در اهداف و وظایف عمومی ادامه خواهد داد و وفاداری به کیم را به عنوان خط سیر خود در نظر می گیرد.

لیگ جوانان در سال 1946 توسط کیم ایل-سونگ بنیان گذاشته شد و گمان می رود تعداد فعلی اعضای آن حدود پنج میلیون نفر باشد.، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56197

به "کره شمالی نام کیم ایل-سونگ را از عنوان سازمان جوانان خود برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی نام کیم ایل-سونگ را از عنوان سازمان جوانان خود برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید