40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هستند افرادی که گمان می نمایند روشویی حمام و سرویس بهداشتی وسیله خیلی مهم نیست. این افراد هنگام انتخاب نیز توجه چندانی حداقل به ظاهر روشویی نکرده و فقط کارایی و اندازه آنرا مد نظر قرار می دهند. اما حقیقت این است که روشویی جزء بسیار مهم از دیزاین حمام و سرویس بهداشتی شناخته می گردد. در این مطلب با چند مدل زیبا و جدید کاسه روشویی روکار آشنا خواهید شد که مخصوص افراد باسلیقه و جزئی نگر طراحی شده است. همچنین افرادی که بدنبال ایجاد ظاهری متفاوت نسبت به سایر طرح ها هستند، قطعا از روشویی ها روکار خوش شان خواهد آمد.

40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز

روشویی روکار استایل و زیبایی هر دکوراسیونی را چندبرابر افزایش می دهد. حتی در موارد این روشویی است که در مرکز توجه دیزاین حمام و سرویس بهداشتی قرار می گیرد. کاسه روشویی در این مدل ها عموما بروی میز کنسول یا کابینت روشویی قرار گرفته و مستقل و جدا از آنها دیده می گردد. کاسه روشویی روکار با متریال های گوناگون از شیشه و سرامیک گرفته تا سنگ های طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند. همچنین رنگ نیز در این طرح ها تنوع بسیار زیادی دارد که در شکل های زیر فقط مقدار کمی از این تنوع را مشاهده می کنید.

اگر حمام یا سرویس بهداشتی شما خیلی کوچک است، استفاده از یک تم خنثی مثل رنگ های سفید، کرم، آبی آسمانی خیلی روشن، طوسی یا خاکستری گزینه ایده آلی محسوب می گردد. وسایلی هم که در فضا قرار می گیرند باید با این تم طراحی هارمونی داشته باشند. مثلا قرار دادن یک کاسه توالت سفید بهمراه روشویی روکار و کابینت سفید رنگ در زمینه کرم یا طوسی دیوار حمام و سرویس بهداشتی بسیار زیبا دیده می گردد. اگر می خواهید از تم تماما سفید بهره ببرید، توصیه می کنم حداقل کابینت روشویی خود را از نوع چوبی و با رنگ قهوه ای روشن انتخاب کنید. پس از قرار دادن کاسه روشویی روکار روی کابینت چوبی، ترکیبی زیبا از رنگ ها در فضا ایجاد خواهد شد. همچنین این شکل طراحی باعث می گردد دیزاین خود روشویی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

39 مدل بهترین شیر روشویی برای خانه های مدرن و شیک + خرید

دکوراسیون شبی شیک یکی از سبک هایی است که برای تزیین حمام و سرویس بهداشتی بسیار عالی جواب می دهد. برای اینکه این دکوراسیون را داشته باشید کافی است کابینت روشویی و آینه را از مدل های آنتیک و قدیمی انتخاب نموده (شبیه آنچه در سمساری های قدیمی وجود دارند) و یک روشویی روکار مدرن و لوکس را روی آن نصب کنید. با این کار صاحب یک دکوراسیون ترکیبی شبی شیک و مدرن خواهید شد که بی نهایت حمام و سرویس بهداشتی را باکلاس و متفاوت نشان می دهد.

روشویی ها شناور یکی دیگر از روش های کاربردی برای فضاهای کوچک و تنگ است. همانطور که می دانید روشویی های شناور بدون پایه بوده و به دیوار متصل می شوند. این شکل طراحی بخاطر ایجاد فضایی روشن تر و دیدی بازتر، فضای حمام و سرویس بهداشتی را عظیم تر از چیزی که واقعا هست نشان می دهد. البته این روش بیشتر مخصوص دکوراسیون های مدرن است، کاسه روشویی روکار و کابینت هر دو شکلی مستطیلی با گوشه های تیز دارند که از مشخصه های سبک مدرن محسوب می گردد. اگر رنگ کابینت و کاسه روشویی هر دو سفید هستند، بهتر است، حداقل صفحه روی کابینت را چوبی انتخاب کنید تا اندکی جذابیت هم وارد دیزاین گردد.

50 مدل روشویی ساده و کوچک مناسب حمام و دستشویی کمجا

رنگ کاسه روشویی اغلب سفید انتخاب می گردد، شاید فکر کنید کاسه های های رنگ را فقط می گردد در نمونه های سنگی مشاهده کرد. کاسه های سنگی دارای رگه های طبیعی خود سنگ هستند که جلوه ای زیبا و بسیار لوکس به آنها می دهد. سنگ مرمر و کوارتز زیباترین رگه های طبیعی به رنگ های مختلف را در خود دارند. اما کاسه های سرامیکی و پرسلینی نیز فقط شامل رنگ سفید نمی شوند. یکی از رنگ هایی که جدیدا بین خانه دارها و طراحان داخلی پرطرفدار شده، رنگ مشکی است. رنگ مشکی برای کاسه روشویی روکار یکی از بهترین انتخاب هاست. ترکیب کاسه مشکی بر روی کابینت روشویی سفید یا قهوه ای، ترکیبی بسیار متفاوت و چشم گیر محسوب می گردد.

البته ترکیب معکوس آنچیزی که در بالا اشاره کردیم هم ایده جالبی است. در این روش باید کابینت روشویی به رنگ مشکی انتخاب گردد و خود کاسه روشویی به رنگ سفید. حتی شیر آب روشویی را نیز می توانید به رنگ مشکی انتخاب کنید.

معرفی بیش از 30 مدل چراغ روشویی مناسب حمام و سرویس بهداشتی

همانطور که در عکس های این مطلب مشاهده می کنید، کاسه روشویی روکار چهره ای فوق العاده جذاب به دکوراسیون می دهد. خصوصا اگر کاسه ای که انتخاب می کنید، رنگی بغیر از سفید داشته باشد این تاثیرگذاری بیشتر هم می گردد. بغیر از رنگ شکل و طرح روی کاسه نیز از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی دکوراسیون هستند. شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40937

به "40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز" امتیاز دهید

1 کاربر به "40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید